-
A LAKÁSOK PROFI FOTÓZÁSÁTÓL,A NAGY ÉRTÉKŰ INGATLANOK KOMPLEX INGATLANMARKETINGJÉIGLEHETŐSÉGEK &MEGOLDÁSOKHome staging Profi ingatlanfotózás Profi ingatlan videó gyártás Drón fotózás Drón videó gyártás Ingatlan weboldalának elkészítése Google Ads és Facebook kampányok Ingatlan hirdetés szöveg írás Ingatlan hirdetés megjelenési felület biztosítása a legjelentősebb ingatlanhirdetési portálokonMEGOLDÁST AKAROK
Magyarországon egyedüliként Mi tudjuk
egy kézből biztosítani az ingatlanmarketing
négy alappillérét Önnek.
Home Staging
avagy az ingatlan „színpadra állítása”
-
A home staging egy olyan módszer, amivel ingatlanunkat vonzóbbá, jobban értékesíthetővé varázsolják a hozzáértők.
Mit érnek a profi fotók, videók, ha csak a rendetlenség, túlzsúfoltság, össze nem illő bútorok, oda nem illő tárgyak láthatóak a felvételeken.
Tapasztalatunk az, hogy a legtöbb eladó teljesen tanácstalan abban, hogy hogyan tegye akár csak minimális befektetés árán is vonzóbbá az ingatlanát, így százezreket, milliókat engednek ki a kezükből egy ingatlan eladásánál. Viszont egy szakavatott szem észre veszi a lehetőséget és segíteni tud egy sikeres koncepció kialakításában.
Mi tudjuk, érezzük, hogy az adott ingatlannál mit érdemes láttatni, mit látnának szívesen a potenciális érdeklődők.
Gyönyörű ingatlanfotók
-
Hiszünk abban, hogy a minőségi fényképezés, a marketinges tudatosságával és egy művész látásmódjával az egyik leghatásosabb értékesítési eszköz. Valljuk, hogy a képeknek a nézőt el kell "varázsolnia".
Egy szépen kidolgozott kép a szakmai tudáson és a megfelelő felszerelésen túl, odafigyelést, fegyelmezettséget, alázatot, precizitást, türelmet és sok-sok munkaórát igényel.
Egy minőségi kép jellemzően 20-30, de akár 60-80 képből aprólékos munkával nyeri el a végleges formáját. Mi nem sajnáljuk a monitor előtt eltöltött hosszú-hosszú órákat egy kép tökéletesítésére.
Ma az utómunkák talán legfontosabb részévé váltak a fotózásnak, amit sok magát "profi ingatlanfotósnak" valló fotós egyszerűen lespórol.
Profi ingatlan videó
-
Az ingatlan vásárlás egyértelműen érzelmi döntések alapján történik. Az érzelmekre pedig a legjobban a vizuális élményekkel lehet hatni. Ezért van kiemelt jelentősége a nagy értékű ingatlanról készült videóknak, amivel egy életérzést, egy történetet is tudunk közvetíteni. Mert a videó képes azt az érzést visszaadni az ingatlanról, amit az érdeklődők oly epedve keresnek.
A profi ingatlan videó nem hosszú (max. 3 perc), a modern filmgyártás technikai eszközeit maximálisan kihasználja, mint a fotóknál a videóknál is a minőségi utómunkákra nagy hangsúlyt kell fektetni, teljes összhangban kell lennie a képi világnak a zenével, így a videó végig fenn tudja tartani a néző érdeklődését az ingatlan iránt.
Web 1.0
az ingatlan weboldala
-
Ahhoz, hogy az ingatlanunk értékesítése igazán sikeres legyen egy olyan komplex ingatlant bemutató anyaggal kell előállnunk, amit más ingatlanoknál nem nagyon találnak meg a potenciális érdeklődők. Erre pedig kizárólag az ingatlanunk saját weboldala lesz csak alkalmas, ahol a minőségi fotókat, videónkat, és az egyéb az értékesítést előmozdító anyagainkat megfelelően be tudjuk mutatni.
Az érdeklődők az ingatlanunk weboldalának áttanulmányozása után azonnal látni, érezni szeretnék, hogy milyen a valóságban is ott lenni.
Ne feledjük, hogy az ingatlanunkról kialakult első benyomás – legyen az jó vagy rossz – annyira meghatározó, hogy attól nehézen tud majd szabadulni az érdeklődő.
Web 2.0
hirdetési kampányok
-
Tudni kell, hogy a nagy értékű ingatlanok sikeres eladásához már nem elégséges az ingatlannak csak az ingatlan hirdetési portálokon való hirdetése.
Miért?
Mert ezeken az oldalakon egyszerűen bele fog süllyedni az átlagos tömegbe.
Amennyiben az ingatlan már rendelkezik saját weboldallal, akkor ki tudjuk használni a jelenlegi leghatékonyabb hirdetési felületeket is, ezek pedig a Google Ads és a Facebook kampányok. Ezekkel a kampányokkal nagyon pontosan lehet megcélozni a célközönséget, sőt az ilyen típusú hirdetésekkel olyanokat is el tudunk érni, akiket egyébként más módon nem tudtunk volna.